Я МОГУ ВАМ ДОВЕРЯТЬ?!

Взаимоотношения «врач-пациент»-один из важнейших моментов в лечении зубов.
От чего зависит формирование положительных отношений между клиентом и специалистом?

 

  1. Квалификация врача.

Не стесняйтесь спрашивать об образовании,задавайте вопросы о лечении и отбеливании:
- Поверьте,благодаря таким простым вопросам вы сможете убедиться в грамотности специалиста и обрести уверенность

2. Опыт специалиста.

- И среди новичков встречаются очень талантливые ответственные медицинские работники.Но чаще клиентов предпочитают доверять врачам с опытом.Ведь чтобы «набить руку» всегда требуется время.

3. Личная симпатия.

-  Все мы разные,кто-то любит открытость и услужливость во всем,кто-то предпочитает «коротко и по-делу».Но большинство людей,виже,предпочитают воспитанного,тактичного,уверенного в себе доктора.
Поделитесь с нами,что важно для вас при выборе своего стоматолога?

 



Дәрігер мен пациент арасындағы қарым-қатынас тісті емдеудегі маңызды сәттердің бірі болып табылады.
Пациент пен маман арасындағы жағымды қатынастардың қалыптасуын не анықтайды?

  1. Дәрігер біліктілігі.

Білім туралы, емделу және ағарту туралы сұрақтар қоюға қымсынбаңыз:
-Маған сеніңіз, осындай қарапайым сұрақтардың арқасында сіз маманның сауаттылығына көз жеткізіп, сенімділікке ие бола аласыз

2. Маманның тәжірибесі.

- Ал жаңадан келгендердің арасында өте талантты, жауапты медициналық қызметкерлер бар, бірақ көбінесе пациенттер тәжірибесі бар дәрігерлерге сенуді қалайды, өйткені оны жеңіп алу үшін әрдайым уақыт қажет.

3. Жеке жанашырлық.

-Біз бәріміз бір-бірімізге ұқсамаймыз, біреу ашықтықты және кез келген істе көмек көрсетуді жақсы көреді, біреу «түсінікті және қысқа» сөйлеуді жақсы көреді. Бірақ адамдардың көпшілігі, тәрбиелі, сыпайы, өзіне сенімді дәрігерді қалайды.
Тіс дәрігерін таңдауда сіз үшін не маңызды екенін бізбен бөлісіңізші?